BORING

yo fwens...aien boring la ary nie...boring thp gban...kt skola pon nothing special 2 say la...yg pling aien bengang aien kne msok SPELLING COMPETITON...huhuhu :'(...noooooooooo i hate dis...tp aien de kwn...nseb baek fasehah nk msok...klo x...dgn aien2 xnk msok...smlm...aien blik skola...aien dh tpon papa aien...ps2 gilrn faizah...time die tgh tpon abg die pon dtg...abg faizah suro aien diam..so aien pon diam la...aien wt la isyarat mte...ps2 faizah pon pndng blkang...die nmpk abg die...die mnjrit smbil ktwe...lwk la gak time 2...hahaha...utk tjuk boring nie aien dh xde idea dh...nme pon boring kn2...cau yaw...

No comments:

Post a Comment